czwartek, 6 marca 2014

Super

Hejka wszystkim!!
Kupiłam 157 sc i ,,Stable Care Help" na 4 dni, ponieważ nie będzie mnie 4 dni na SSO.Nie będzie mnie ponieważ nie będe mieć tego lapka co piszę na nim teraz a na kompie nie mogę bo ma za mały dysk pamięci :( . Dziś poszłam z Brunem ( patrz post w dół ) poskakać. Mimo iż ma on dopiero 6 lvl skakał pięknie *-* .  Z Cylaną też poszłam skakać. Ani razu nie skuła skoku!!! No w końcu ma 15 lvl :D Dziś jezdziłam w granatowym siodle i w czarnym siodle ( wiem.Ta informacja była wam niezbędna do przyrzycia kolejnego dnia xD :3 ) . Dziś było super! Zbliżyłam się trochę do Bruna ponieważ jeździłam trochę więcej na Cylanie i miałam wrażenie że on czuję się trochę opuszczny :3
A dziś jeździłam na zmianę - To na Cylanie to na Brunie... No więc dziś jeszcze jeździłam z Cadence której skończył się SR :( Ale w sobotę dostanie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz