czwartek, 27 marca 2014

Nowa grzywka *.*

Hejka! Zmieniłam Goldowi grzywkę na taką długą ;) Wiecie o jaką mi chodzi ;) Może potem dodam jego zdjęcia jak dzis Caro wejdzie na SSO ;) . Goldowi imienia nie zmienie bo Goldchampion jest piękne *.* . A i jeszcze coś ... Napiszę wam meeeeega długą historyjkę ... berdzie dużo roboty ... Ale będzie bez zdjęć ;) . Ta historyjka będzie dla ludzi mających dużą wyobraźnie xD A i jeszcze jedno... Gold o wiele ładniej wygląda w tej grzywce niż w startowej arabów *.*

2 komentarze:

  1. pozdro odeszłas z sso candy cb juz nielubi i ja jul pap :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej!! Nie odeszłam z SSO !! Moi rodzice mają rozwód i jestem teraz u taty a tu komp ma za małą pamięć na SSO! ;_; Strasznie za wami tęsknie i was kocham po przyjacielsku!! ;_; ;_; ;_; :c :'c Szkoda że już mnie nie lubicie :'c ~~Mel~~

    OdpowiedzUsuń