niedziela, 23 lutego 2014

Fajnie, fajnie i jeszcze raz fajnie!!

Hejka!
Ostatnio działo się bardzooo dużo rzeczy ( oczywiście na SSO ;) ) 8D 8) . No więc tak:
1. Udało mi się zrobić questa z butelką która przypłyneła niedaleko Fortu Pinta
- z tego questa dostałam czaprak czarny z bzregamki o kolorze jasnej kawy (jest długi)
2. Jechałam se do Figrove, patrze a tam paczka z żółtym wykrzynikiem
- pojechałam do Darka (Derka)
- miałam znaleźć osobę której imię zaczyna się na F a konczy na Y oczywiście była to Felicity z Figrove ;)
- pojechałam do niej - dostałam piękne czarne siodło z kawowymi strzeminoami i siedziskiem kawowy (Strasznie ładnie pasuje do mojego nowe czapraka)
3. Mam 10 lvl!!
- no więc doładowałam sb tel i miałam 78 sc
- kupiłam białe siodło i wiele wiele więcej
4. Cadence kupiła łaciatego kucyka z statku w FP i nazwała ją starprincess
- jest wolna xD
5 . Kasztanka (Superstar) strasznie szybko biega i strasznie wysoko skacze
- ma 13 lvl :D 8D
6. no to tyle ide na spotkanie z Cadence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz